Хочу зробити круту базу даних для контролю свого робочого процесу — підкажіть, який засіб краще обрати, що опанувати. Робити вона має ось що:

  1. Метапрограма. Я вношу всі-всі можливі теми занять — із вказанням пріоритету та залежностей (яку тему після якої іншої можна читати, яка головніша). Також враховується, яке питання можна давати на самостійне опрацювання, а яку треба давати тільки в аудиторії. До кожної теми теоретичні запитання, самостійні та практичні завдання для аудиторної роботи, список джерел.
  2. Списки всіх груп, з якими я працюю та інформація про те, який предмет в яких семестрах вони вивчають.
  3. Робоча програма. Коли я отримую від адміністрації тарифікацію із зазначенням груп та кількості годин на предмет, система автоматично, на основі інформації із п1, генерує робочу програму на цей рік (в PDF). Також генерує питання для заліку або білети на екзамен (в PDF, щоб відразу друкувати і розрізати). За потреби, пріоритет тем із п1 можна змінити вручну.
  4. Електронний журнал. Генерується для кожної групи на потрібну кількість годин на основі інформації їі пп 2 та 3. Коли я приходжу на пару, він повідомляє мені сьогоднішню тему, генерує PDF для студентів із завданнями на основі п1. За кожне завдання очікує від мене виставлених оцінок для всіх студентів — в разі порушення дедлайну автоматично ставить їм двійки (так, ми ще не на Болоні).
  5. Враховує деякі робочі обставини — перенесення пар, хворобу студента чи його участь в заходах, олімпіадах (відсовує дедлайн).
  6. Рахує всіляку статистику — середній бал на кожного студента, кількість студентів із різними оцінками. Видає попередження про критичні "хвости" у студентів.
  7. Веде облік зданих студентами робіт (містить посилання на здані файли), нагадує мені їх перевірити. Також рахує, чи я віддавав роботу на доопрацювання.
  8. Містить шаблони титулок та всіляких звітних документів. Генерує їх коли треба.
  9. Окремо — робота із студентами за індивідуальним графіком (індивідуальники на 3-4 курсі), у яких інші дедлайни.
  10. Критерії оцінювання до кожної практичної роботи. Я не ставлю оцінки сам, а відповідаю (ставлю прапорці) на прості питання — чи зроблено в роботі А, Б, В ... . На основі цих відповідей програма вираховує оцінку (заодно зберігає інформацію про те, чому саме така оцінка — студент може працювати над помилками).
  11. Зовсім круто: доступ до системи студентів — вони можуть здавати свої файли, бачити свої оцінки їх розшифрування, отримувати за бажанням на пошту автоматичні попередження про критичні борги та наближення дедлайнів.