А давайте поговоримо про комп'ютерні ігри. Які вам колись сподобалися? Я граю не часто, так як не весь час в мене на тесті пристрій, здатний на гарну графіку, а за настільний комп'ютер я сідаю іще рідше. Отже поїхали:

  • Bioshock Infinite. Просто неперевершений дизайн, повітряний, яскравий - навіть у нетрях Колумбії. Шкода, таке місто зруйнували, я-б пожив. В попередні частини серії грати щось не дуже хочу, бо там підводний морок. А, головне, там є сюжет. Геймплей - шутанчик з наномагічними плюшками, які цікаво комбінувати для того, щоб максимально ефективно капостити супостату.
  • Syberia I та II. Помірної важкості квест із не менш чудовим дизайном рівнів - із робіт Бенуа Сокаля мене більше нічого так не захопило. Сюжет там теж є.
  • Machinarium. Помірної важкості квест із не менш чудовим дизайном рівнів. Сюжет простенький.
  • GTA San Andreas. Сюжет не цікавий взагалі, натомість можна вільно розгулювати по відкритій карті, робити багато цікавих речей і підучити американську англійську. До п'ятої частини руки не дійшли.
  • Half Life 2. Ніби нічого особливого в дизайні, сюжет є, але не такий і захопливий, не знаю, що мені в ній сподобалося.
  • Need for Speed 5. Перший NFS, в якому я почав їздити - колись в комп'ютерному клубі. Прекрасні пейзажі Монте Карло, Корсики, Нормандії, Альп та інші. Найкраще їздити на перших "запорожцях" від самого Фердинанда Порше - встигаєш і кермувати, і помилуватися краєвидами.
  • Тетріс. Сюжету немає, графіка 80-х, але по часу я на нього убив більше, ніж на інші ігри.
  • Heroes of Might and Magick III. Грати я почав то у другі, але потім побачив треті - більше ніякі наступні мені так не пішли. Сюжет - якась там фентезійна казочка, проте дизайн карт плюс приємно дивитися, як твій протагоніст перетворюється на праску. Шкода, що після перетворення все швидко закінчується.

Поки все, що згадав, пишіть, що у вас.