Найцікавішим місцем в Межигір’ї для мене став музей класичних автомобілів, тому я про нього і напишу окремо. Це не гараж з люксовими Мерседесами, це саме музей, бо на цих машинах якщо і виїжджали куди, то тільки по святах.
50. Вартість відвідання 30 гривень і тут я не пошкодував грошей. Єдина вимога — не чіпати експонати, проте знімати можна скільки влізе.
Цього разу скромних 26 знімків під катом. Машин більше, проте я втомився їх усіх знімати окремо, тому клацав групами. Деякі були дуже схожі — наприклад, квадратні членовози ЗІЛ, тому я опублікував лише те, що відрізнялося.
Допис поділю на легкові автомобілі, представницькі членовози, військовий транспорт та мотоцикли. Отже, поїхали.
51. Б — Бентлі. Модель S1 1950 року випуску має шестициліндровий двигун об’ємом майже 5 літрів і потужністю всього 178 к. с. та коробку-автомат.
52. Ф — Форд. Ford Classic Coupe, насправді, не є старим автомобілем — рік випуску 1994 і він побудований на базі Мустанга. Восьмициліндровий двигун об’ємом майже 5 літрів також має скромну, на сьогоднішній день, потужність в 157 к. с. Матеріал кузова — склопластик. Але дизайн гарний.
53. З — Запорожець.
54. Колись міліція їздила на гарних синьо-червоних ГАЗ-22, не те, що зраз на бездуховних Пріусах. На машині стоїть чотирициліндровий 2,5 літровий двигун потужністю 76 к. с. та триступенева коробка передач.
55. Всякі інші класичні автомобілі, переважно ГАЗи. Судячи із сучасної гуми, дисків та номерних знаків, окремі експонати виїжджали на дороги вже у наші дні.
56. П — Побєда. Ще-й кабріолет. Дивлячись на цю машину, згадую побрехеньки Кузьми про те, як він собі таку купив і вперше корбою заводив.
57. Chevrolet Impala 1963-го року має восьмициліндровий двигун об’ємом майже 5,5 літрів і видає вже 350 к. с. — якось солідніше проти Бентлі та Форда. Коробка також автомат.
58. Dampf Craft Wagen, він же DKW, що колись стане Audi. Двоциліндровий, двотактний двигун об’ємом 750 кубиків видавав всього 20 к. с. Кузов виготовлено з клеєного дерева, тому в СРСР ДКВ розшифровували як Дерево-Клей-Вода.
Ну а тепер буду сказать без бумажки про членовози.
59. Перший радянський представницький автомобіль — ГАЗ 12 "ЗіМ" 1957 року випуску. Що там у нього був за двигун, ми не знаємо, бо в 2007-му сюди запхали начиння від шестисотого Мерседеса, тепер там 12 циліндрів, майже 6 літрів і 394 к. с.
60. Чайка-кабріолет для приймання військових парадів. — Здравствуйте, товарищи солдаты! — Сами знаем дорогу к столовой! Автомобіль 1962 року з 5,5 літровим восьмициліндровим двигуном потужністю 195 к. с. оснащено електрогідравлічною системою складання верху. Всього випущено таких 11 штук.
61. Самий прикольний автомобіль, ГАЗ 13, такий-же двигун, як і в попереднього. Випускався дуже довго — з 1959 по 1981 рік.
62. Новіша "Чайка" ГАЗ 14, не набагато відрізняється від попередника, ті ж 5,5 літри, 220 к. с., випускався з 1977 по 1989 рік.
63. Великий чорний квадратний чемодан ЗІЛ 41047 з 7,6-літровим восьмициліндровим двигуном потужністю 315 к. с. випускався з 1985 року і важив майже чотири тони.
64. Кабріолет ЗІЛ 410441 випущено 2009 року в кількості трьох екземплярів спеціально для параду на Червоній площі.
На цьому промова без папірця закінчилася, переходимо до військових автомобілів.
65. Studebaker US6-62 1945-го року з 8-ми циліндровим 5,2 літровим двигуном потужністю 95 к. с. та ГАЗ 67.
66. Напевне, відвідувачі залюбки сідали в кабіну щоб сфотографуватися, тому працівники затягнули її скотчем. В тім, тут ми бачимо чисто спартанський інтер’єр.
67. Двохосний Dodge WC-52 (праворуч) та триосний WC-63 (ліворуч). В обох 6-ти циліндровий двигун потужністю 92 к. с. з об’ємом 3,7 літрів. Машини сумісні між собою за деталями і WC-63 випустили тоді, коли в американській армії стрілецькі відділення збільшили з восьми до дванадцяти чоловік.
68. В — Вілліс. Він приніс до нас слово "Джип", хоча компанія тоді іще так не називалася. 4 циліндри, 2,2 літри, 60 к. с.
69. Волинцям також знайшлося місце в музеї. Якщо військовий екземпляр — маловідомий та рідкісний, то яка музейна цінність у цивільного — навіть не знаю.
70. Мильничка з мотором, три місця і щитки по боках, що, здається, знімаються і використовуються як містки.
Ну і на останок мотоцикли.
71. МВ-650 із двигуном об’ємом, очевидно, 650 кубиків, точніше 649, не такий і древній, як я думав — з’явився із середини 70-х, а даний екземпляр 1985 року. Використовувався в розвідротах.
72. Іж 49 1953 року (346 куб. см., 11,6 к. с.) та BMW R49 S 1965-го (594 куб. см., 42 к. с.)
73. Ява 350, знову Іж 49 та ескортний Днепр 14.9М.
74. Ну і на останок — я, навіть, не знаю, що воно таке. Формально це мотоцикл BOSS HOSS, проте його восьмициліндровий 445-ти сильний двигун від Chevrolet об’ємом 6,2 літри потужніший за більшість представлених експонатів. І весь той крутний момент передається на одне колесо.
75. Широченний бак — я не уявляю, як на ньому сидіти. Наберіть в Ютубі BOSS HOSS, подивіться, як їздять на таких монстроциклах.
76. Закінчимо ми наш огляд зовсім не цікавим укороченим Гєліком і йдемо на вихід.
Отже, на останок підсумки по Межигір’ю. Сам парк, як я вже писав, непоганий, проте ціна за вхід дещо завелика — 50 гривень зумовлена, напевне, постійно діючими фонтанами та звіринцем, за огляд якого не беруть окремо грошей, але він як зоопарк не цікавий. Якби залишити саму паркову зону і зробити ціну на вхід до 20-ти гривень, то це було-б гарне місце для киян щоб приїхати на вихідні, проте як музей корупції воно варте відвідання максимум один раз, бо всі ті будівлі не сильно цікаві. Можливо, тут щось знайдуть для себе ландшафтні фотографи — парк досить багатий на незвичайні ракурси для тих, хто їх бачить і не полінується приїхати вранці чи ввечері.
То-ж на сьогодні в мене все, не перемикайтеся, завтра буде диверсифікація.