Я вам ще не набрид своїми літачками? Це останній допис, більше немає. Тобто є, там більше гіга фотографій, може зробити альбом на Пікасі, але сюди досить.

Сьогодні у випуску — Едуард Успенський влаштувався на роботу до КБ Антонова.

Ан-71

Літак Ан-71 — модифікація Ан-72, прозваного Чебурашкою, призначений для ведення радіолокаційної розвідки. Англійською мовою є красива абревіатура AWACS, тоді як у на щось геть нечитабельне.

Ан-71

Щиток аеродромного живлення.

Аеродромне живлення

Великий реактивний двигун.

Великий реактивний двигун

Маленький реактивний двигун

Маленький реактивний двигун

Пілотажний Як-18, як тільки потепліє, реве у мене над головою — недалеко від житла колишній військовий аеродром. Щоправда, цікавих літаків там не залишилося.

Як-18

Знаменитий літак із знаменитого фільму. В кольорі.

Винищувач Маестро

Безпілотники, призначені для ведення фото та радіаційної розвідки.

Безпілотники

Запускаються десь отаким чином.

Запуск безпілотника

На борту Мі-26 знаходиться комплекс для розшифрування записів бортових самописців.

Розшифровка самописців

Якщо натиснути Ctrl+P, то ми отримаємо ось це. Можна обрати кількість копій, якість друку та багато інших параметрів.

"Чорні ящики" такі оранжеві.

Чорні ящики

Маленький, без вантажного відсіку з люком, але всеїдно АН. Експериментальна модель, автори якої хочуть посилити ефект Бернуллі не тільки за рахнок набігаючого повітря, а-й за рахунок пропелерів. Але тоді виходить, що підйомна сила залежить від швидкості їх обертання. А що, якщо двигун заглохне. Кукурудзяник звичайний в режимі планера матиме шанс знайти якусь галявину чи людські городи щоб плюхнутися туди, а чи вийде так на цьому?

Ан-181

Маленький бізнес-джет ошивається в Жулянах.

Бізнес-джет

Частина площі була закрита, але там нічого цікавого — Як-40 та Ан-24 чи 26, яких ми і так бачили. На кой їм скільки Як-40?

Закриті експонати

Суворий транспорт на гусеницях. Здається, ніяк не підписаний, тому попрошу авіазнавців пропокоментувати, яким боком воно до тематики музею.

Суворй транспорт

Оскільки кількість військовослужбовців строкової служби у Збройних силах України скоротили, то ями та траншеї доводиться копати трактором. Та-й сучасних студентів НАУ нині не сильно запряжеш.

Трактор

Великі економ-джети також тут ошиваються.

WiZZ

Розвідник Анатра-Анасаль розганявся всього до 144 км/год — зараз по трасі швидше літають. Бомби скидалися вручну.

Анатра-Анасаль