Я ніколи не розраховувався карткою через інтернет. Тобто, було колись бажання розібратися і щось купувати, можливо на Амазоні, або іще десь, але нагальної потреби немає і до того ж я лінивий та вкрай консервативний.

В коментарях до минулого допису, коли мені підказували, що можна недорого купувати ігри на gog.com за розпродажами, я наскоро придумав наступну відмазку:

Це треба йти в банк, замовляти авторизацію за CVV кодом, підключати СМС-інформування — так ліниво.

Один пан тут же мені запропонував міняти банк. Коли я відповів, що лінуюся йти в бухгалтерію і переконувати їх, що хочу отримувати зарплату в іншому банку, так з’явився другий, довга розмова з яким привела до наступної резолюції:

Тобто, тобі бухгалтерія не дає користуватися онлайновими магазинами, і ти цих тупих тіток з бухгалтерії захищаєш.

При цьому, обидва пани не подумали, що раз я ніколи не платив через інтернет, то можливо просто не в курсі, що йти в банк не обов’язково, можна спробувати зателефонувати в їх підтримку. У мого банку вона є і дозволяє виконувати чимало операцій через телефон — підключати та відключати послуги, здається навіть проводити платежі — з цим я просто не розбирався.