Продовжуємо тему залізничних раритетів — в цьому дописі решта експонатів. Варто зазначити, що вагони, про які я писав, чомусь нагадують квест Syberia від Бенуа Сокаля. Там теж був персональний потяг. Взагалі, я не залізничний фан, хоча кататися люблю, навіть у Trainz граю інколи, тому паровози ідентифікуватиму просто — чорний 1, чорний 2 та зелений. Жартую — в мене залишилися фото з табличками.
Паровоз вантажний Л 3191. Варто зазначити, що вони тут всі вантажні, тому конструкційна швидкість невисока — порядка 70 км/год.
Коліщатка з шатунами. У останніх паровозів цей механізм дуже складний:
Лазити по паровозах дозволили, що і роблю. Креативний логотип минулого століття:
Компресор! Качає повітря!
Гальмівна колодка, напевне:
Архінезручна драбинка, якою залазимо в кабіну:
Інтер’єр виконано у стилі "стімпанк" і хтозна, чи на приладах є освітлення. Через дверцята перед місцем "помагали" можна вийти на балкон, чи як іще можна назвати то.
Манометри. Міряють тиск, створений компресором. У залізниці використовується повітря в гальмівних системах, бо будь-яку гальмівну рідину буде неодмінно випито, як авіатори "Массандру".
Йдемо далі. Паровоз вантажний Э 773-59
І тут компресор...
... накачує повітря. Чи, може, там ничка зі спиртом?
Технічний люк для обслуговування на дебелих завісах:
Залазимо в кабіну:
Місце "помагали"
Паровоз СО 17-4371 стояв самий перший на вході, доки до нього не прикотили іще один експонат:
Тендер:
Поліз до кабіни:
А сюди мене хоче вкинути граматичний нацист, який почитав мій попередній пост про VIP-вагони:
Охоронці стежать, щоб я не угнав паровоза — він, кажуть, на ходу. Але вугілля та води в тендері немає, та-й запустити локомотива я не здатен, тому вони пішли далі. Іще в очі кидається блістер, що дозволяв машиністові виглядати на ходу із вікна:
Вигляд із кабіни машиніста — кут огляду радує око. Але, як кажуть самі машиністи, головне бачити семафори:
Критий вантажний вагон для перевезення всяких продуктів типу муки:
Незручна драбина, по якій я не піднімаюся — зачинено:
Чапаевцы отбили у белых полустанок. При осмотре трофеев Василий Иванович и Петька обнаружили цистерну со спиртом. Чтобы бойцы не перепились, подписали С2Н5(ОН), надеясь, что бойцы химию знают слабо. Наутро все были "в стельку". Чапаев растормошил одного и спрашивает: - Как нашли? - Да просто. Искали мы, искали, вдруг смотрим - что-то на цистерне написано, а в скобочках - (ОН). Попробовали - точно он!
Хоппер для перевезення сипучих вантажів:
Вантажна платформа. В силу мінімалістичної конструкції вагону, кидаються в очі букси:
Колійна прибиральна машина системи Балашенко:
Туди я не став вилазити:
Робочий механізм:
А сюди поліз. Шнековий транспортер:
Гарний вигляд з висоти:
Затишна кімнатка на горі — не вистачає стільчиків, огірочків, кільки, хліба та пляшечки гальмівної рідини:
Ну і на останок — всяке різне. Це іще не скоро стане експонатами, бо занадто багато їздить таких по дорогах, всім іще знайоме:
Семафор:
Труба для заправки паровоза водою:
От і все про залізничний музей. Для тих, хто додивився до кінця — запитання. Я шукав по спільноті, ніби нічого такого не знайшов, може погано шукав. В наявності є фотозвіти про храми Чернігова, храм святого Євгенія та сади,а місцевих магнатів Суслових із села Буки Сквирського району, Київської області. Також є село Пархомівка, Володарського району, Київської області — також місцевий храм, досить цікавий в архітектурному плані. Якщо це вже хтось викладав, а я не знайшов, буду вдячний за посилання. Якщо немає — поділюся. Фотозвіти за обсягом не менші за цей.