Отже, обіцяні фотографії із недільної прогулянки по музеях. Так як їх (фотографій) багато, то викладаю декількома постами — планується чотири (разом із цим). Отже, перше, про що я розкажу — VIP-вагони, у яких їздили відомі люди. Ні, не так — перше — як потрапити до музею залізничного трансопрту. Знаходиться він на території вокзалу Київ-Пасажриський, прямо під надземним переходом до Південного вокзалу. Йдете тудою, або підземним переходом до 14 колії (остання) і коло виходу із підземки вхід там відразу видно. Ціна — 15 гривень + 5 за фотозйомку. Тривалість лімітують годиною. Екскурсовода не помітив, зате є гарні інформаційні таблички. Експонатів — відверто мало, хоча є місце для нових. Три паровози, чотири пасажирських та чотири вантажних вагони + колійна машина. Ну і зчеплення, семафор та труба для заправки паровозів водою. А, іще — в паровози та вагони можна залазити, салідолом нічого не намазано.

В цілому, про цей музей у майбутньому часі писали мало не всі інтернет-видання років зо два тому — мовляв, буде до 150-річчя (чи скільки там) Укрзалізниці. Але жодної статті про те, що він уже відкрився, я не знайшов. Варто надолужити.

Ну і все — тепер до VIP-вагонів.

Вивіска в музей

Самим першим у потязі вчеплено самий новіший вагон, в якому їздив В. В. Щербицький та інша верхівка УРСР. Мені він сподобався найбільше. Ззовні вагон майже як стандартний, що ми звикли бачити на залізниці.

Зовнішній вигляд вагону

Погляд падає на колісні візки — вони триосні, тоді як у стандартного вагону — двоосні. Напевне, м’яко їхав.

візок

Кухня вагону — щоб не бігати по перону за біляшами.

Кухня вагону

Фііііііі! Жигуль!

Пиво Жигуль

Купе провідника — скромно і з електрощитовою, яку я не показав, бо і так багато фотографій.

Купе провідника

Славетний холодильни ЗІЛ.

Холодильник ЗІЛ

Стіл спочатку видався схожим на більярдний. Взагалі, в кожному із оглянутих вагонів було щось типу хола для переговорів, зі столом, кріслами чи диванчиками.

Стіл

Гарні плафони на стелі.

Пиздатий плафон

Гарний коридор з килимом, на який зверху постелили якусь ганчірку, що швидко зкомкалася.

Коридор вагону

Головне купе. Що кімнатка у малосімейці.

VIP-купе

Ліжечко. Маленьке — але такі поважні персони були досить у повадному віці, тому ширшого ліжка не потребували.

VIP-ліжко

Міні-бар був порожнім — ніхто туди пляшечок з-під Жигуля не вкинув.

Міні-бар

ЗНЕНАЦЬКА — хрест у радянському атеїстичному вагоні!

Хрест

Санвузол та ванна (справа, закрита кришкою).

Срань

Купе навпроти головного — чи то для охорони, чи для наближених осіб. Теж доволі немаленьке проти стандартного для пролетаріату.

Купе

Самий старий вагон, побудований в Угорщині, на ньому їздив Петро Столипін.

Загальний вигляд вагону

Хол зі столом та кріслами.

Велика кімната

Купе для супроводжуючих.

Купе

Гарний коридор.

Коридор

Що за манометр на коридорі?

Манометр гальмівної системи

Гарні плафони, тепер уже на стінах

Пиздатий плафон

Ліжко у головному купе

VIP-ліжко

Старий стіл із зеленою стільницею. Ретро.

Старий стіл

Санвузол, дещо поменший за той, що у попередньому вагоні.

Срань

Кухня — полиці на предмет "Жигуля" не дивився. Якась вона дуже древня. Як і весь вагон. І запахи там як у бабусиній старій шафі.

Кухня вагону

У цьому вагоні не їздили сильно відомі люди, але, тим не менше, він був поруч із важливою історичною подією — підписання угоди злуки УНР та ЗУНР. У Фастові, між перонами, стоїть схожий.

Зовнішній вигляд вагону

Просто кухня.

Кухня вагону

Просто купе.

Купе

Гарна софа у холі.

Софа

VIP-купе.

VIP-купе

Санвузол з плиткою, як вдома.

Санвузол

Останній вагон — Климента Ворошилова, звідки він командував військами. Вигляд спереду — чи то ззажу. З торця, коротше.

Фронтальний вигляд вагону

Коридор.

Коридор

Просто купе.

Купе

Хол.

Хол

Герб тої країни.

Герб СРСР

Цікаві поручні на вході. Варто зазначити, що всі вагони, окрім Щербицького, мали по одному тамбуру. Але вони і менші.

Поручні

Ось такі вагоyb, де немає торгашів, жебраків, бабусь з візками та іншого добра. Наступний допис буде про паровози та вантажні вагони.