Уявіть собі ситуацію — ви замовили тур на вихідні у хорошого організатора, заплатили гроші і розраховуєте гарно відпочити за два дні. І ось він вас везе кудись у глухий ліс, а дорогу назад замітає сніг.
Вас заселяють, замість декільказіркового готелю, у холодні дерев'яні будиночки, а щоб зігрітися, вам треба не забувати вчасно встановлювати дрова у грубку. Туалет надворі, а в рукомийнику, що на веранді, замерзла вода.
Змерзнувши за ніч, натовкли собі боки на твердому ліжку, де замість матрацу якесь сіно (треба було його розкурити, напевне), ви на ранок обурено йдете до організатора щоб розібратися, а він посилає вас до бобрів в болото. Прямим текстом.
Для хорошого організатора турів така ситуація означає повний провал і кінець туризму. Але для найкращого організатора турів такі фокуси легко сходять з рук.
Найкращий організатор турів не заморочується зірковістю готелів, фешенебельністю курортів. Він може повезти своїх туристів у саму глибоку дірку.
Замість обирати готелі, найкращий організатор турів обирає туристів. Таких, яким начхати на зірки, гучні вивіски, м'які ліжка та круті ресторани. Їм хочеться кудись далеко, у незвідані краї, за новими враженнями.
І найркащий організатор везе їх у зимову казку. У припорошений свіжим снігом ошатний ліс, підсвічений низьким зимовим сонцем — довгі тіні на сніжній ковдрі і сонячні зайчики по них.
І ніхто не скаржиться на холод, тверде ліжко чи туалет надворі. Туристи приходять до найкращого організатора знову і знову, більше того — приводять своїх друзів. І увечері вони збираються в теплій компанії за святковим столом, їдять гарячу тушковану картоплю із горщика, смажене м'ясо, п'ють зігріваючі напої і завивають по вовчи.
Ось така була в мене зимова казка. Не перемикайтеся — я її іще не закінчив.