Минулого року я писав про виставку історичного рухомого складу на вокзалі Київ-Пасажирський — тоді ми подивилися вагони-салони, паровози та інші малі вагончики, ну і машину системи Балашенко. Але з тих пір туди прикотили поповнення і я, утікши з нудного урочистого заходу, завітав на виставку знову. Отже, сьогодні вашій увазі представлені більш сучасні локомотиви — уже післяпаровозної ери та самий класний засіб пересування по рейках. Власне, я не залізничний фанат, проте потяги з дитинства люблю — колись мав іграшкову залізницю, малював багато поїздів та уявляв себе машиністом.

1. При вході нас зустрічає двосекційний магістральний тепловоз ТЭ3. Ні, при вході нас зустрічає охоронець, який нудьгує в будці і править там за касира. Він сказав, що в середину є доступ і я радісно дістав фотоапарата і пішов дивитися.

ТЭ3

2. Відкриті двері виявилися аж з іншої сторони машини. Лізти досить високо, люди з обмеженими фізичними можливостями матимуть проблему тиди потрапити. А, іще — там тісно і беріть з собою довгого робочого халата, якщо не хочете повитирати чистою курткою весь бруд.

ТЭ3

3. Нас надурили! Це корабель!!! Штурвал в наявності! В тім, інтер'єр кабіни і справді нагадує рубку невеликого судна початку ХХ століття, тільки компаса бракує і штурманського столика. Приладів на панелі не залишили. І, до речі, вікна чомусь затоновані — щоб поменше нагрівалися кабіни на сонці?

ТЭ3

4. У машинне відділення можна протиснутися, але нагадаю, що бруду там достатньо, тому я далі протискатися не схотів.

ТЭ3

5. Поруч стоїть іномарка — чеський ЧС-4. Дизайн кузова мені подобається.

ТЭ3

6. В ньому іще тісніше, але можливостей вимаститися не менше.

ЧС-4

7. Кабіна менша, ніж у сусіднього тепловоза. Натомість, прилади, здебільшого, на місці. Можна посмикати ручки контролера та крана машиніста.

ЧС-4

8. Локомотивний зв'язок.

ЧС-4

9. У машинне відділення доступу немає, та-й завалено воно всяким хламом.

ЧС-4

10. Поруч маневровий тепловоз ЧМЕ-2 — у ньому кабіна закрита. І вікна, також, тоновані наглухо — не видно, що всередині.

ЧМЕ-2

11. Автодрезина ДМС возить шобло залізничників і підіймає їх до контактної мережі.

ДМС

12. Вікна іще не встигли затонувати. Усередині, напевне, коробка передач — тут всього дві осі і трансмісія механічна.

ДМС

13. Сходинки ведуть на кабіну, де знаходиться підйомний майданчик. Вище не стави вилазити щоб охоронець в будці і далі нудьгував.

ДМС

14. Самий цікавий транспорт — ручна дрезина двомісна. Хочу на такій покататися.

Дрезина ручна

15. Але це можливо лише в тому випадку, якщо осилити потягнути за собою паровоз, до якої прив'язали дротом дрезину, щоб ніхто не поцупив. Чи, навіть, два паровози — іще один причеплено ззаду. В тім, навіть без дроту, уїхати не вийде, бо на шляху стоїть ТЭ3.

Дрезина

16. Ну і на останок — якась свинюка, напевне, насрала у елітних вагонах, тепер усі туалети закрили і повісили такі таблички.

Табличка