Читати частину першу і частину другу.
В мою здорову голову постійно приходять різні думки та асоціації, при чому багато з них я не став би озвучувати ніколи. Але коли я думав про блог і про те, яким я його хочу бачити, в мене виникла асоціація з британською автомобільною телепередачою Top Gear. Ведучі не просто оглядають нові автівки, вони розбавляють цю справу лулзами і неабияким цинізмом. І їх, на мою думку, цікавіше дивитися, ніж банальні вітчизняні автоогляди. До речі, на ТиТрубі є канал про фотографію в цьому стилі — знімають чи то японці, чи то десь поруч, загубив посилання.
Звісно, такий підхід потребуватиме грошей і тоді доведеться заробляти на рекламі в блозі і на продакт-плейсменті. Отже, згідно злизаної у британців концепції мій блог міг-би мати наступний вигляд:
- По перше, звісно, обрати тематику — ну, нехай це будуть так популярні у нас подорожі.
- По друге, блог писатиметься від імені декількох чоловік — треба запросити партнерів у команду. Ведучі і фотографи. В кадрі будуть постійно з'являтися, наприклад, три головних героя + декілька епізодичних, типу як безіменні продюсери у Top Gear.
- Ведучі мають бути різними — високий та низенький, повний та худий, лисий та патлатий — коротше, підібрати.
- Отже, команда обирає чергове місце для поїздки, приїздить туди і затіває суперечки — наприклад, як швидше добратися з Ворохти до Яремче — маршруткою чи на рафті. Ну і перевіряють це на практиці, в ході чого обов'язково виникають різні труднощі. Або в них виникає потреба без відкривачки відкрити консерви в поході. Чи перебратися через річку, найменше замочивши одяг.
- Коли команда не сперечається, то робить щось разом — будує з підручних матеріалів плота, щоб перебратися через Дністер, намагається забратися в якесь важкодоступне місце, зустрічається із ведмедем.
- Інколи з'являється таємничий
продюсер туроператор і дає нові завдання — знайти чотирипелюсткову папороть, нагнати у похідних умовах самогону чи ще щось таке. Обличчя туроператора ніколи не потрапляє в кадр — тільки фігура в капюшоні. - Інколи ведучі набридають один одному і роблять всілякі подлянки — кладуть краба в рюкзак чи перцю в зубну пасту.
- В кадр потраплятимуть логотипи виробників на туристичному спорядженні учасників — така собі ненав'язлива реклама, треба-ж за щось жити. Можна трішки оглядів та краш-тестів запропонованих виробниками зразків.
- Також ведучі ненав'язливо інформуватимуть читача про місцевість, де відбувається дія — культура, визначні місця, історія, природа.
- Лулзи обов'язкові. І цинізму можна трішки — щоб краще читалося.
Ось така моя ідея — для початку можна було-б знайти пару охочих моделей, придумати сюжет і кудись з'їздити. Щоправда, конкретних сюжетів я поки не придумав.