1. Сьогодні у випуску: в Ford'а їде дах, баржа марки ГАЗ їде боком, мотовізок СЗА їде за 200 гривень, Запорожець їде ... добре, що взагалі їде.
Далі багато фотографій та вражень від фестивалю Old Car Land, який щороку проходить у Києві і збирає велику кількість цікавого транспорту. Я там був лише в останній день, тому побачив менше експонатів. Але відразу попереджаю, що я у цих ваших самоходних тарантасах розбираюся погано. І якщо ви любите автомобілі, то перед прочитанням цього тексту приготуйте вогнегасник для запобігання пожежі в області нижче попереку.
2. На деяких автомобілях власники вивісили таблички із характеристиками, на деяких просто назву моделі та рік випуску, але на багатьох не було нічого. І якщо Побєда у нас відоме авто і не страшно, то відсутність таблички на якійсь екзотиці змусила мене пошукати, що воно таке.
3. Всередині Побєда дуже простора — ззаду і спереду два великих дивани. Туди без проблем сів навіть мій високий друг. Тут пригадую, як цю машину описував у своїх побрехеньках Кузьма.
4. На виставку почали потрапляти автомобілі, що, в принципі, іще можна побачити вживу на вулицях — ВАЗівську класику. Нехай цей екземпляр особливий, але, здається, таким машинам варто іще почекати років 10-20. Те саме стосується всіляких АЗЛК, яких також стояло багато.
5. Перейдемо до представницького класу. Найкраще радянські люксові автомобілі представлені в колекційному гаражі легітимного, тут їх було небагато. Це ЗІМ 12.
6. Вот із зіс? Зіс із ЗІС 110.
7. Перейдемо до транспорту простіше. Чортовий інвалід катав на своїй повозці за 200 гривень усіх охочих.
8. ЗАЗ 965.
9. Іще років 25 тому я їздив у такому тарантасі (лише тоді був просто ЗАЗ 968 з вухами і без літери М). Зараз люди фотографуються в ньому із селфі-палками.
10. Чорний ГАЗ 61 асоціюється в мене із комісарами та НКВС.
11. ГАЗ для особливо сміливих сексуальних фантазій 69 потребує прямих рук щоб вирівняти бокові вікна. Як у ньому можна було їхати водію?
12. ГАЗ АА, який полуторка, був представлений у кількох варіантах — із рубаною квадратною кабіною і з нормальною. Під капотом виявилися неоригінальні частини — але чи він на ходу, невідомо.
13. ЗІЛ 157.
14. Утилітарний дизайн Land Rover мені до вподоби. На відміну від радянських військових автомобілів, тут є трохи стилю.
15. Мерседес мені теж подобається незалежно від року та моделі — від самих старих до самих нових. Навіть Гєлік та Унімог.
16. Тобто, не все так сильно подобається, але не траплялося в очі моделей, що викликають відразу.
17. FIAT 126 колись випускався у Польщі, так і називався — польський FIAT. Чи це італійська версія, чи ні не знаю, табличка під склом впала всередину.
18. Іще один цікавий знаковий автомобіль — Citroen 2CV. 2СV — де-шво, дві кінські сили. На стільки він був потужніший від мінімального значення, за яке стягувався податок. Тобто, власник платив лише за дві кінські сили.
19. Колись давно (я тоді іще трохи цікавився самохідними повозками) читав в журналі Motor News історію створення цього автомобіля, про керівника Citroen П'єра Булянже і про те, як не так давно, на горищі знайшли прототипи з тих часів.
20. Пріоритетами у створенні цього автомобіля була максимальна простота та м'якість підвіски — щоб селянин по ріллі міг провезти кошик з яйцями.
21. Ну і завершимо європейський автопром вантажівкою Škoda 706 RT, яку колись зрідка також доводилося бачити на дорогах.
22. У 50-60 роках американці робили красиві автобуси. Але потім щось пішло не так і вони почали робити ось такі одоробала. На дизайн місця не лишилося.
23. Ось на легкових автомобілях вони відтягувалися, як могли. Іноді навіть занадто. Пишуть, що цей Buick Park Avenue належить організаторам фестивалю.
24. До нафтової кризи 70-х років американці охоче будували такі дредноути, як цей Cadillac DeVille — ракетоподібні форми, багато хрому та розкоші.
25. Декілька автомобілів приїхали із далекої Естонії, судячи із номерів.
26. Найбільше на фестивалі було автомобілів від Chevrolet. У них навіть вантажівки були гарні.
27. Швидка, яка чергувала на фестивалі, за сумісництвом була експонатом, Chevy Van. Всередині і справді сиділа фельдшер.
28. Модель цього Chevy я не розпізнав, може допоможете. Шукав відгуки із інших виставок, де він брав участь, проте не знайшов.
29. Помпезні крила. Окрім того, що весь цей Detroit iron є ненажерливим, він іще й небезпечний для водія, пасажирів та пішоходів — про безпеку почнуть дбати пізніше.
30. Цей потворний пєпєлац також Chevrolet, але якої моделі — я не встановив.
31. З цим було простіше — Chrysler DeSoto S6, орієнтовно 1939 року. Модель на ньому написана, подивитися який вона мала вигляд в різні роки було не проблема.
32. Трохи масл-карів, Dodge Challenger R/T. Основним їх призначенням є перетворювати багато бензину в багато шуму.
33. Якийсь військовий Dodge. Такі теж можна подивитися в автомузеї легітимного.
34. Цей агрегат, Dodge RAM, також призначений для перетворення багато солярки в багато шуму, і, бонусом, багато диму. Тобто, виробник його призначив для роботи, але сумніваюся, що господар цього екземпляру возить мішки чи тягає причеп із племінними бичками.
35. Це підписано як "Саморобний Ford". На мою скромну думку, називати Ford'и саморобними може лише Генрі Форд.
36. Машина з дуже довгою назвою, від якої їде дах. Ford Fairline Galaxy Retracktible Skyliner. Схоже, маркетологи видали весь свій словник на цю модель.
37. Ззаду в багажнику величезний відсік, куди ховається жорсткий дах. Я би звідти все це викинув і отримав великий кузов для мішків з картоплею.
38. Все це демонструвалося на публіку, правда момент роботи механізму я не застав.
39. Іще один дредноут, трохи скромніший. Oldsmobile Eighty Eight Delta Cutstom 71 року.
40. А це спроба схрестити європейські гоночні автомобілі з американськими масл-карами. Вийшло непогано — Shelby Cobra.
41. Мотоцикли на фестивалі були представлені слабо, тому про них мови не буде.
42. Натомість на виставці було трохи кемпінгової тематики. Ось цей причеп, по суті, нічим не кращий за мій рюкзак, тільки для нього треба автомобіль.
43. В причепі є кухня. В рюкзак я можу взяти казанок та турбопічку. Воду і так знайду в горах.
44. В причепі можна спати. З рюкзака я дістану намета, каремата та спальника. Навіщо цей причеп?
45. Пересувна телестудія від першого національного.
46. Колись тут було багато обладнання, зараз залишили лише на демонстрацію.
47. Також на виставку пригнали велику кількість комунальної техніки, починаючи від снігоприбиральної машини, закінчуючи пожежною.
48. Цей кабріолет я взагалі не розпізнав, може допоможете.
49. Ну і закінчу тим, як дріфтує баржа. Був спеціальний майданчик, куди охочі учасники виїжджали подиміти шинами.
Ну і на цьому в мене все, на черзі іще багато цікавих тем, не перемикайтеся.