1. Сьогодні у випуску: в Ford'а їде дах, баржа марки ГАЗ їде боком, мотовізок СЗА їде за 200 гривень, Запорожець їде ... добре, що взагалі їде.

Old Car Land

Далі багато фотографій та вражень від фестивалю Old Car Land, який щороку проходить у Києві і збирає велику кількість цікавого транспорту. Я там був лише в останній день, тому побачив менше експонатів. Але відразу попереджаю, що я у цих ваших самоходних тарантасах розбираюся погано. І якщо ви любите автомобілі, то перед прочитанням цього тексту приготуйте вогнегасник для запобігання пожежі в області нижче попереку.

Радянський автопром

2. На деяких автомобілях власники вивісили таблички із характеристиками, на деяких просто назву моделі та рік випуску, але на багатьох не було нічого. І якщо Побєда у нас відоме авто і не страшно, то відсутність таблички на якійсь екзотиці змусила мене пошукати, що воно таке.

Побєда

3. Всередині Побєда дуже простора — ззаду і спереду два великих дивани. Туди без проблем сів навіть мій високий друг. Тут пригадую, як цю машину описував у своїх побрехеньках Кузьма.

Побєда

4. На виставку почали потрапляти автомобілі, що, в принципі, іще можна побачити вживу на вулицях — ВАЗівську класику. Нехай цей екземпляр особливий, але, здається, таким машинам варто іще почекати років 10-20. Те саме стосується всіляких АЗЛК, яких також стояло багато.

ВАЗ з гучномовцями

5. Перейдемо до представницького класу. Найкраще радянські люксові автомобілі представлені в колекційному гаражі легітимного, тут їх було небагато. Це ЗІМ 12.

ЗІМ 12

6. Вот із зіс? Зіс із ЗІС 110.

ЗІС 110

7. Перейдемо до транспорту простіше. Чортовий інвалід катав на своїй повозці за 200 гривень усіх охочих.

СЗА інвалідка

8. ЗАЗ 965.

ЗАЗ 965

9. Іще років 25 тому я їздив у такому тарантасі (лише тоді був просто ЗАЗ 968 з вухами і без літери М). Зараз люди фотографуються в ньому із селфі-палками.

ЗАЗ 968М

10. Чорний ГАЗ 61 асоціюється в мене із комісарами та НКВС.

ГАЗ 61

11. ГАЗ для особливо сміливих сексуальних фантазій 69 потребує прямих рук щоб вирівняти бокові вікна. Як у ньому можна було їхати водію?

ГАЗ 69

12. ГАЗ АА, який полуторка, був представлений у кількох варіантах — із рубаною квадратною кабіною і з нормальною. Під капотом виявилися неоригінальні частини — але чи він на ходу, невідомо.

ГАЗ полуторка

13. ЗІЛ 157.

ЗІЛ 157

Європейський автопром

14. Утилітарний дизайн Land Rover мені до вподоби. На відміну від радянських військових автомобілів, тут є трохи стилю.

Land Rover

15. Мерседес мені теж подобається незалежно від року та моделі — від самих старих до самих нових. Навіть Гєлік та Унімог.

Mercedes

16. Тобто, не все так сильно подобається, але не траплялося в очі моделей, що викликають відразу.

Mercedes

17. FIAT 126 колись випускався у Польщі, так і називався — польський FIAT. Чи це італійська версія, чи ні не знаю, табличка під склом впала всередину.

FIAT 126

18. Іще один цікавий знаковий автомобіль — Citroen 2CV. 2СV — де-шво, дві кінські сили. На стільки він був потужніший від мінімального значення, за яке стягувався податок. Тобто, власник платив лише за дві кінські сили.

Citroen 2CV

19. Колись давно (я тоді іще трохи цікавився самохідними повозками) читав в журналі Motor News історію створення цього автомобіля, про керівника Citroen П'єра Булянже і про те, як не так давно, на горищі знайшли прототипи з тих часів.

Citroen 2CV

20. Пріоритетами у створенні цього автомобіля була максимальна простота та м'якість підвіски — щоб селянин по ріллі міг провезти кошик з яйцями.

Citroen 2CV

21. Ну і завершимо європейський автопром вантажівкою Škoda 706 RT, яку колись зрідка також доводилося бачити на дорогах.

Skoda

Американський автопром

22. У 50-60 роках американці робили красиві автобуси. Але потім щось пішло не так і вони почали робити ось такі одоробала. На дизайн місця не лишилося.

Американський автобус

23. Ось на легкових автомобілях вони відтягувалися, як могли. Іноді навіть занадто. Пишуть, що цей Buick Park Avenue належить організаторам фестивалю.

Buick Park Avenue

24. До нафтової кризи 70-х років американці охоче будували такі дредноути, як цей Cadillac DeVille — ракетоподібні форми, багато хрому та розкоші.

Cadillac DeVille

25. Декілька автомобілів приїхали із далекої Естонії, судячи із номерів.

Cadillac DeVille

26. Найбільше на фестивалі було автомобілів від Chevrolet. У них навіть вантажівки були гарні.

Chevy 3100

27. Швидка, яка чергувала на фестивалі, за сумісництвом була експонатом, Chevy Van. Всередині і справді сиділа фельдшер.

Chevy Van

28. Модель цього Chevy я не розпізнав, може допоможете. Шукав відгуки із інших виставок, де він брав участь, проте не знайшов.

Chevy

29. Помпезні крила. Окрім того, що весь цей Detroit iron є ненажерливим, він іще й небезпечний для водія, пасажирів та пішоходів — про безпеку почнуть дбати пізніше.

Chevy

30. Цей потворний пєпєлац також Chevrolet, але якої моделі — я не встановив.

Chevy

31. З цим було простіше — Chrysler DeSoto S6, орієнтовно 1939 року. Модель на ньому написана, подивитися який вона мала вигляд в різні роки було не проблема.

Chrysler DeSoto S6

32. Трохи масл-карів, Dodge Challenger R/T. Основним їх призначенням є перетворювати багато бензину в багато шуму.

Dodge Challenger R/T

33. Якийсь військовий Dodge. Такі теж можна подивитися в автомузеї легітимного.

воєнний Dodge

34. Цей агрегат, Dodge RAM, також призначений для перетворення багато солярки в багато шуму, і, бонусом, багато диму. Тобто, виробник його призначив для роботи, але сумніваюся, що господар цього екземпляру возить мішки чи тягає причеп із племінними бичками.

Dodge RAM

35. Це підписано як "Саморобний Ford". На мою скромну думку, називати Ford'и саморобними може лише Генрі Форд.

Ford пан сам склепав

36. Машина з дуже довгою назвою, від якої їде дах. Ford Fairline Galaxy Retracktible Skyliner. Схоже, маркетологи видали весь свій словник на цю модель.

Ford Skyliner

37. Ззаду в багажнику величезний відсік, куди ховається жорсткий дах. Я би звідти все це викинув і отримав великий кузов для мішків з картоплею.

Ford Skyliner

38. Все це демонструвалося на публіку, правда момент роботи механізму я не застав.

Ford Skyliner

39. Іще один дредноут, трохи скромніший. Oldsmobile Eighty Eight Delta Cutstom 71 року.

Oldsmobile Delta Custom

40. А це спроба схрестити європейські гоночні автомобілі з американськими масл-карами. Вийшло непогано — Shelby Cobra.

Shelby Cobra

Всяке інше

41. Мотоцикли на фестивалі були представлені слабо, тому про них мови не буде.

Мотоцикли

42. Натомість на виставці було трохи кемпінгової тематики. Ось цей причеп, по суті, нічим не кращий за мій рюкзак, тільки для нього треба автомобіль.

Кемпер

43. В причепі є кухня. В рюкзак я можу взяти казанок та турбопічку. Воду і так знайду в горах.

Кемпер

44. В причепі можна спати. З рюкзака я дістану намета, каремата та спальника. Навіщо цей причеп?

Кемпер

45. Пересувна телестудія від першого національного.

Фургон телебачення

46. Колись тут було багато обладнання, зараз залишили лише на демонстрацію.

Фургон телебачення

47. Також на виставку пригнали велику кількість комунальної техніки, починаючи від снігоприбиральної машини, закінчуючи пожежною.

Снігоприбиральна машина

48. Цей кабріолет я взагалі не розпізнав, може допоможете.

Нерозпізнаний кабріолет

49. Ну і закінчу тим, як дріфтує баржа. Був спеціальний майданчик, куди охочі учасники виїжджали подиміти шинами.

Дріфт баржі

Ну і на цьому в мене все, на черзі іще багато цікавих тем, не перемикайтеся.