Як я і обіцяв, сьогодні бонус.

1. Поки народ дегустував у вагонах па́ленку та висів на підніжках, я шукав нестандартних ракурсів, за якими заліз до тепловоза. Отже, сьогодні ми заглянемо всередину старенького ТУ2.

Вид із тепловозу

2. Робоче місце машиніста. Сам машиніст зіркою Записок злого викладача стати не схотів, тому його роботу я не знімав.

Місце машиніста

3. Місце помічника — я там сидів до Шаланок. Ручне гальмо, як у ТЭ3.

Місце помічника

4. Моторний відсік. Дванадцятициліндровий дизель на 550 к.с. споживає 35 літрів па́ленки за годину.

Дизель

5. Система охолодження і, як я зрозумів, генератор. З ремонтом допомагали друзі Боржавської вузькоколійки.

Система охолодження

6. Вхідна горловина до станції Хмільник. Десь тут машиніст віддасть черговому по станції жезл і отримує інший.

Хмільник

7. Власне, на електрожезловий апарат ми подивитися не встигли, але суть в тому, що доки не вставиш одного жезла, іншого він витягнути не дасть.

Жезл

8. Поїзд їде зі швидкістю близько 20 км/год, тому я встигаю, заодно, назнімати з кабіни гарних пейзажів.

Гарна осінь

9. Ну і пару відео. На станції Іршава тепловоз об'їхав вагони і чіпляється з іншого боку.

10. Проїздка в кабіні.

Завтра будуть голі люди, не перемикайтеся.